otrdiena, 2013. gada 23. aprīlis

update

Sen neesmu neko rakstījusi. Paldies par e-pastiem. Grāmatas daļas turpinu sūtīt un drīz būs iztulkota nākamā daļa. Kā jau teicu, šeit vai kur citur es nevaru tos publicēt.
Izdomāju uzrakstīt noderīgās lietas, kuras es iekļauju savā ikdienā. Iespējams, ka kādam noderēs.

- 5 krūzes kumelīšu tējas [Čārlza Lindena ieteikums, 4 krūzes dienas laikā un viena pirms gulētiešanas. Palīdzot pret stresu]
- Patstāvīga kustība [Arī atrodoties mājās nesēdēt uz vietas, ieplānot maksimāli daudz aktivitāšu, kas nodarbina gan fizisko ķermeni, gan prātu]
- Katru dienu vismaz 15 minūtes jogas [Iesaku nopirkt grāmatu "15 minūtes jogas", tur ir rīta, pēcpusdienas un vakara vingrojumi, noderīga grāmata]
- Censties vismaz vienu reizi dienā iziet ārā, svaigā gaisā. Vislabākais, vietās, kas rada nepatīkamas sajūtas [manā gadījumā tie ir lieli veikali, plaši laukumi utt.]
- Ēst mazas porcijas, atturēties no saldumiem, cukura, mākslīgajiem saldinātājiem, sojas, sāls, asiem ēdieniem [Čārlza Lindena ieteikumi]
- Izdzert dienā vizmaz 1,5 l ūdens
- Censties labi izskatīties arī tad, ja nekur nav jāiet [tas uzlabo garastāvokli un vispārējo pašsajūtu :)]
- Darīt visas lietas, kas man sagādā prieku

Tas laikam būs šajā sakarā viss :) Gaidīšu Jūsu lietas, kuras cenšaties iekļaut savā ikdienā.

Ak, jā, daudzi cilvēki man ir teikuši, lai rakstu personīgāk. Esmu atmetusi gandrīz visus netradicionālos ārstēšanās veidus (ajūrvēda, homeopātija, mantras utt.) un atgriezos pie psihiatra. Šobrīd dzeru Saroxat un neregulāri Xanax. Iesāku dzert tikai nesen, vēl efektu nejūtu. Varbūt kāds ir dzēris pirmo antidepresantu? Kādi bija rezultāti? Saprotams, visiem ietekme nav vienāda, un tomēr.

P.S. Papildināju grāmatu sadaļu. Saprotu, ka daudzi cilvēki turpina meklēt informāciju internetā, es gan to neieteiktu darīt. Grāmatās ir visa vajadzīgā un noderīgā informācija.

Uz drīzu tikšanos :)



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru