svētdiena, 2013. gada 25. augusts

Update 2

Kārtējo reizi atvainojos tiem cilvēkiem, kuri man rakstīja uz e-pastu un vaicāja par jauniem ierakstiem un tulkotajām daļām. Man ir kļuvis labāk, tas laikam arī ir iemesls ilgajai pauzei un tam, ka vairs nav brīva diena pēc dienas, lai padarbotos šeit. 
Kopš aprīļa beigām lietoju Seroxat. Vienu brīdi deva no 1,5 tabletēm bija jāpalielina uz 2 tabletēm, bet tagad esmu atgriezusies pie ierastās devas. Visu laiku līdz šai pat dienai, mēdzu iekrist tādās kā depresīvās fāzēs, kuras pārsvarā radīja ārējie apstākļi, tomēr no tām man salīdzinoši ātri izdevās tikt laukā. Esmu no cilvēkiem, kuri uzskata, ka šādos gadījumos medikamenti nevar palīdzēt, un ja var, tad tikai uz pavisam īsu brīdi, taču šoreiz biju pārsteigta par labajiem rezultātiem. Kādas 2 nedēļas pēc lietošanas uzsākšanas sāku just sevī izmaiņas, centos darīt visas tās lietas, kas mani iepriekš biedēja vai nebija izdarāmas, un skatījos, kas no tā sanāk. Vēl aizvien fiziskie simptomi uzbrūk gandrīz katru dienu, tomēr vairumā es izvēlos tiem nepievērst uzmanību. Vēl joprojām neesmu nekur devusies viena, tomēr tādas lietas kā:

*festivālu un koncertu apmeklēšana;
*braukšana vilcienā;
*atrašanās restorānā vai jebkādā publiskā vietā;
*tikšanās ar jauniem cilvēkiem;
*iepirkšanās

un tamlīdzīgas man šajos mēnešos ir bijušas pa spēkam. 
Ceru, ka pozitīvā izaugsme turpināsies, un, kas to lai zina, varbūt man pavisam drīz izdosies piepildīt savu sapni - kļūt pavisam patstāvīgai :)

Noteikti vēl tuvākajā laikā uzrakstīšu un papildus centīšos uzzināt maksimāli daudz par veselīgu dzīvesveidu cilvēkiem, kuri nevēlas notievēt, bet gan vienkārši justies labi. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru